سرمربی تیم پیکان گفت:دیدار با کیفیتی را برابر تیم سایپا برگزار کردیم و توانستیم با این پیروزی نوید بخش آینده خوب برای تیم پیکان باشیم.

مجید جلالی سرمربی تیم پیکان در گفتگو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:بازی با کیفیتی را با توجه به اینکه در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان هستیم برگزار کردیم و توانستیم به صورت نفر به نفر ضربات ایستگاهی و تلاش های بازیکنان تیم سایپا  را کنترل کنیم و در این کار نیز موفق بودیم.

سرمربی تیم پیکان ادامه داد:در بدنه بازی نیز توانستیم دیدار خوبی را داشته باشیم و گلزنی کنیم و به پیروزی دست یابیم.پیروزی تیممان برابرسایپا می تواند نوید بخش خوبی برای آینده باشد.

جلالی درباره با تغییر تاکتیک خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت:استراتژی دفاعی برای دیدار های ابتدایی لیگ برتر است .در 2 سال گذشته در شروع دیدار های لیگ برتر خوب نبوده ایم  و امتیازات خوبی را بدست نیاورده بودیم ،حالا اما با این نوع شروع می توانیم بهتر نیز شویم.

سرمربی پیکان در ارتباط با عملکرد شیخ ویسی اظهار کرد:ما این بازیکن را زیر نظر نگرفته بودیم  و از قبل تصور می کردیم که پیام نیازمند در کنار ما می ماند.زمانی که او از تیم جدا شد ما در کوتاه ترین و سریعترین زمان وحید شیخ ویسی را به تیممان آوردیم  و از این انتخاب نیز بسیار خوشحالیم.


بیشتر بخوانید:پیکان ۳- ۰ سایپا / شکست سنگین شاگردان دایی مقابل جلالی


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم پیکان پس از دیدار برابر سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار