سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما در گل زدن به تیم پیکان عاجز بودیم اما در کل عملکرد خوبی را داشتیم. 

دایی: تیم ما در گلزنی به تیم پیکان عاجز بود/ این شکست برای من بهترین درس استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره شکست تیمش برابر تیم پیکان اظهار کرد: تیم ما مستحق چنین شکستی نبود و ما در هر 2 نیمه خوب بازی کردیم و متاسفانه بر اثر 2 اشتباه 2 گل دریافت کردیم. در اواخر نیمه نخست و در دقیقه ۴۶ در بدترین زمان ممکن گل خوردیم و در نیمه دوم هرچه تلاش کردیم و موقعیت گل ایجاد کردیم اما متاسفانه نتوانستیم گل بزنیم. ما در گل زدن به حریف عاجز بودیم اما در کل عملکرد خوبی را داشتیم. 

او ادامه داد: متاسفانه در فوتبال گل نزنید گل می‌خورید. پیکان موقعیت آن چنانی‌ نداشت و گل اول و دوم را زدند و در ادامه زمانی که همه بازیکنان ما در حمله بودند و فقط یک نفر در دفاع مانده بود، گل سوم را زدند. ما شکست بدی را خوردیم و باید درس  و یاد بگیریم چطور در زمین بازی کنیم. برای خود من این بازی بهترین درس بود که خدای شکر در ابتدای لیگ رخ داد و امیدوارم دوباره این اتفاق برایمان رخ ندهد. 

دایی تصریح کرد: به بازیکنانم گفته بودم برد هفته قبل ارزش ندارد اگر بازی بعدی را نبرید و همین اتفاق رخ داد. اصلا نمی‌دانم چه اتفاقی رخ دادو باور نمی کنم و  فکر می‌کنم تیم ما بد بازی نکرد اما تیم حریف توانست از موفقیت‌های خود استفاده کند و به گل برسد. در زمین هم بازیکنان جوان نداشتیم و بازیکنانی برایمان بازی کردند که در لیگ بازی کرده بودند. باید خط هافبک خودمان را تقویت کنیم تا در ادامه راه موفق عمل کنیم. 


بیشتر بخوانید: پیکان ۳- ۰ سایپا / شکست سنگین شاگردان دایی مقابل جلالی


انتهای پیام/

اظهارات علی دایی درباره شکست تیمش برابر پیکان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار