معاون استاندار و فرماندارکاشان گفت: به نفع نظام و مردم نیست از این فضای غیر مسئولانه برای رقابتهای سیاسی استفاده کنیم چون سرمایه نظام اعتماد مردم است که مورد هدف دشمنان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید رضا مومنیان معاون استاندار و فرماندارکاشان، دیروز در نشست شورای اداری که با حضور حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلستان درسالن دکتر قریب دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزارشد گفت: در شرایط کنونی کشور باید با برنامه ریزی دقیق، شناخت رفتار و تحلیل صحیح وضعیت را پشت سر بگذاریم.

وی تصریح کرد: برخی رفتارشان هم درسطح ملی و هم در سطح شهرستان مثل اپوزسیون دولت است و انگار در مسجد گوهرشاد علیه نظام شاهنشاهی صحبت می کنند.

به گفته وی، این رفتارها در تاثیر مشکلات، پسندیده نیست و جزء ناامید کردن و خالی کردن دل مردم هیچ فایده ای ندارد و بازی کردن در میدان و مسیر دشمن است.

فرماندار کاشان همچنین از مردم خواست بیش از پیش مراقب جنگ روانی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند چون هدف دشمن از این گونه اقدامها، ایجاد ناآرامی در کشور است.

مومنیان همچنین با توجه به شرایط حساس کشور، افزود: برای دوری از تنشها، تصمیمها باید سنجیده و در محور قانون باشد.

وی با بیان اینکه مشکلات کم و بیش در هر دوره و دولت وجود داشته است، گفت: با حفظ وحدت و انسجام که مورد تاکید مسئولان است و با هوشیاری و بصیرت مردم این مشکلات پشت سر گذاشته خواهد شد.

معاون استاندار اصفهان در بخشی دیگری از سخنانش یادآور شد: در شرایط فعلی کشور بزرگترین فشار اقتصادی بر صنعت فرش ماشینی در این منطقه وارد آمد چون 80 درصد اشتغال، تولید و سرمایه گذاری کاشان در حوزه فرش ماشینی است.

مومنیان با تقدیر از تولیدکنندگان فرش ماشینی در کاشان گفت: با وجود نوسانات ارز و تامین الیاف مورد نیاز، شرایط سختی را پشت سر گذاشتند و حاضر نشدند، تولید را رها کنند.

وی افزود: با اینکه آنها می دانستند الیاف در حال گران شدن است اما اجازه ندادند که روند دسترسی تولیدکنندگان با نخ با مشکل مواجه شود و احتکار در این حوزه بطور مطلق وجود نداشت و کوشیدیم گرانفرویشی نیز نشود.

 

انتهای پیام/م

 

نشست شورای اداری کاشان

برچسب ها: فرمانداری ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.