شهردار اردبیل گفت: ساماندهی و مرمت محلات قدیمی اردبیل یکی از طرح‌هایی است که هم‌اکنون با جدیت در دستور کار شهرداری اردبیل می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل گفت: ساماندهی محله‌های قدیمی اردبیل با جدیت در حال اجراست که امیدواریم با همکاری و واگذاری صاحبان مغازه‌ها در معرض تملک بتوانیم در بهبود وضعیت کاروانسرای کهنه برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته باشیم.

وی با اشاره به این که مجوز ماده 9 را برای این پروژه صادر شده است، گفت: جذب سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه‌های پیشنهادی در دستور کار قرار گرفته و تلاش بر این است که با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در ارتباط با بهبود شرایط موجود در این زمینه اقدامات مناسبی انجام داده شود.

شهردار اردبیل تصریح کرد: تامین منابع اعتباری در حال حاضر به منظور تملک و خرید این مجموعه مهم‌ترین مشکل است که در این زمینه با تامین اعتبارات کافی و مناسب مشکلات برطرف خواهد شد و می‌توانیم در این زمینه برنامه‌های مدونی داشته باشیم.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: صدور مجوز حفاری و آسفالت پروژه اجرای فیبر نوری در مجموعه نیروی انتظامی از برنامه‌های اولویت‌دار این مجموعه است و علی‌رغم این که تخفیف 500 میلیون تومانی به نیروی انتظامی از این بابت داده شده سعی بر این است که در پرداخت بدهی‌های خود یک تهاتر مناسب داشته باشیم.

انتهای پیام/س

ساماندهی محلات قدیمی اردبیل 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.