امام جمعه اردکان گفت: دشمنان همواره بدنبال توطئه و تسلیم کردن ملت ایران بوده و هستند اما ملت ایران تا پای جان از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام شاکر در خطبه‌های امروز نماز جمعه اردکان با اشاره به اوضاع اقتصادی و مسائل موجود در کشور گفت: گرانی و تورم، مردم را دچار مشکل کرده است و دولتمردان باید با استفاده از همه ظرفبت‌های موجود و بهره گیری از مدیران توانمند چاره اندیشی کنند.

امام جمعه اردکان خاطر نشان کرد مردم از مسئولان انتطار دارند تا اخلالگران و مفسدان را معرفی کنند و قوه قضاییه هم با آن‌ها برخورد کند.

خطیب نماز جمعه اردکان گفت: امروز در کنار همه مشکلات، خوشبختانه باید قدردان داشته هایمان از جمله نعمت امنیت باشیم، چرا که دشمنان قسم خورده در صدد برهم زدن امنیت و ایجاد آشوب هستند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان همواره بدنبال توطئه و تسلیم کردن ملت ایران بوده و هستند، اما بدانند که ملت ایران همواره تا پای جان از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی از مسئولان اجرایی، نمایندگان مجلس و مسئولان قضایی خواست تا با همدلی و کمک به همدیگر در راستای رفع مشکلات موجود و بهبود شرایط جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام شاکر همچنین با گرامیداشت 17 مرداد ، روز خبرنگار گفت: در حال حاضر یکی از ابزار قدرت در هر جامعه ای ، بهره گیری از ابزار رسانه و اطلاعات است که باید از همه ظرفیت آن در کشور استفاده شود.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه شهرستان اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار