دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها به واقعیت تبدیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از نقل و انتقالات بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

بواتنگ راهی منچستریونایتد می شود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین خبر نقل و انتقالات مروبط به انتقال جرمی بواتنگ بازیکن تیم بایرن مونیخ به تیم منچستریونایتد است.مسئولان تیم انگلیسی منچستریوناتید در تلاش اند تا این بازیکن مستحکم خط دفاعی تیم بایرن را در فصل  نقل و انتقالات تابستانی با مبلغی نزدیک به 50 میلیون دلار جذب کنند تا در صورت جذب شدن یری مینا نیز کادر رفاعی تیم منچستریونایتد تکمیل شده و آماده دیدار های لیگ برتر انگلیس باشد.

جنجال بر سر انتقال ویلیان به تیم ها مطرح اروپایی

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

موریسیمو ساری، سرمربی جدید تیم چلسی اطمینان داده است که ویلیان فصل آینده نیز در این تیم باقی خواهد ماند و با بازگشت دیر وقت این بازیکن به تمرین های تیم چلسی نیز هیچ مشکلی ندارد.در ادامه اما گذارش هایی در رابطه با انتقال این بازیکن به تیم های بارسلونا ،رئال مادرید و منچستریونایند به وجود آمده است و این امکان نیز وجود دارد تا پس از فراز و نشیب های تیم چلسی این بازیکن به سایر تیم ها انتقال داده شود.

پیشنهاد 54 میلیون پوندی چلسی برای جذب کواچیچ

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان تیم چلسی به دنبال آن هستند تا در نقل و انتقالات تابستانی ، متئو کواچیچ را جذب کنند.گفتنی است این باشگاه  انگلیسی برای جذب این بازیکن با تیم منچستریونایتد وارد رقابت شده است و رقم 54 میلیون پوند را برای انتقال این بازیکن پیشنهاد داده است.

گومز از بارسلونا جدا می شود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آندره گومز بازیکن تیم بارسلونا در تلاش است تا در نقل و انتقالات تابستانی تیم خود را ترک کرده و به یکی از تیم ها لیگ برتر انگلیس بپیوندد. حالا اما تیم وست هام برای خرید این بازیکن پیشنهاد هایی را ارائه داده است و به احتمال فراوان این بازیکن در نقل و انتقالات تابستان به یکی از تیم های تاتنهام و یا وستهام خواهد پیوست.


بیشتر بخوانید:آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا


انتهای پیام/

آخرین شایعات نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار