رییس هیات وزنه برداری خراسان شمالی گفت: مسابقات تیم ملی وزنه برداری نونهالان به میزبانی بجنورد برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، حسین محراب رییس هیات وزنه برداری خراسان شمالی گفت: نخستین مرحله مسابقات و اردوی انتخابی تیم ملی وزنه برداری نونهالان و نوجوانان منطقه یک کشور مردادماه جاری به میزبانی بجنورد برگزار می‌شود.
وی با اشاره به احیای ورزش وزنه برداری در استان به عنوان رشته ورزشی مهم و المپیکی، از افتتاح رسمی خانه وزنه برداری در شهرستان‌های فاروج و شیروان طی ١٩مرداد ماه جاری با حضور دکتر مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری، مسوولان استانی و شهرستانی خبر داد.
محراب همچنین با اشاره به اجرای طرح استعدادیابی نونهالان و نوجوانان ورزش وزنه برداری در خراسان شمالی گفت: نخستین مرحله مسابقات و اردوی انتخابی تیم ملی وزنه برداری نونهالان و نوجوانان پسر منطقه یک کشور روز‌های هجدهم، نوزدهم و بیستم مرداد ماه جاری و اردوی انتخابی دختران نیز شهریورماه امسال به میزبانی بجنورد برگزار خواهد شد.
به گفته وی، نونهالان و نوجوانان انتخابی در این اردو، به المپیک ٢٠٢۴ و ٢٠٢٨ اعزام خواهند شد.
محراب اظهار داشت: خراسان شمالی جزو معدود استان‌هایی است که ورزش وزنه برداری از پایه را برای بانوان و دختران نونهال آغاز کرده است.
وی در خصوص مربی گری وزنه برداری در استان افزود: هم اکنون در خراسان شمالی مربیان با کارت مربی گری وزنه برداری مشغول فعالیت بوده و به منظور ارتقای این امر، کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی مربی گری و داوری نیز در استان به زودی برگزار می‌شود که علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به هیات وزنه برداری استان نسبت به ثبت نام و حضور در این کلاس‌ها اقدام کنند.
انتهای پیام/ط


بجنورد میزبان مسابقات تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.