مدیر کل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی گفت:ظرفیت آموزش سالیانه مراکز آموزشی فنی حرفه ای استان بیست هزار نفر است.

خوشایند مدیر کل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت:

ظرفیت آموزش سالیانه مراکز آموزشی فنی حرفه ای استان بیست هزار نفر است.

وی افزود:تعداد حرفه های قابل آموزش مراکز فنی و حرفه ای استان 510 حرفه است.

خوشایند گفت:93 کارگاه و 21 مرکز دولتی و علمی و کاربردی در شهرستان های  بیرجند ، قاین ، نهبندان –،درمیان، فردوس و طبس خدمات آموزشی فنی و حرفه ای ارائه می دهند.

مدیر کل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی افزود:عملکرد آموزشی بخش دولتی فنی و حرفه ای در چهارماهه سال جاری تعداد یک میلیون و 54 هزار و 75 نفر ساعت و 8 هزار و 472 نفر دوره بوده است.

وی با بیان اینکه افتتاح نمایشگاه مهارت و اشتغال،افتتاح همزمان 31 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای استان،افتتاح همزمان مرکز الکترونیکی سنجش مهارت نیروی کار شهرستان های فردوس از جمله برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوده است، گفت:تجلیل از برترین های مهارت آموزی،برگزاری کارگاهای آموزشی کوتاه مدت رایگان با عنوان گذر مهارت، و برگزاری 7 نمایشگاه با عنوان مهارت آموزی و اشتغال در شهرستانهای استان از جمله برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی در هفته ملی مهارت بوده است.

مدیر کل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی افزود:آموزش در مراکز ثابت و شعب،آموزش در مناطق روستایی، عشایری و مناطق محروم و مرزی،توسعه آزمون الکترونیکی،مدیریت بر فرایند اجرای آموزش در محيط واقعی کار،آموزش در بنگاههای اقتصادی،آموزش در دانشگاهها نیز از جمله برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در راستای اشتغال خراسان جنوبی در سال جاری است.
انتهای پیام/غ

تعداد حرفه های قابل آموزش مراکز فنی و حرفه ای استان 510 حرفه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.