سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: در حال حاضر روزانه ۲۵۶ هزار نفر از خدمات سازمان تاکسیرانی در شهر کرمان بهره‌مند می‌شوند.

۲۵۶ هزار نفر مسافران تاکسی کرمان هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ عبدالهادی طاهری، سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان با اشاره به اینکه تعداد مسافر در فصول مختلف سال در شهر کرمان، روزانه بین ۳۵ تا ۵۰ هزار نفر متغیر است، گفت: در حال حاضر ۱۵۸ دستگاه اتوبوس در بخش دولتی وجود دارد که از این تعداد بین ۶۰ تا ۱۰۰ دستگاه فعال است.

وی افزود: همچنین ۱۱۱ دستگاه اتوبوس موجود در بخش خصوصی نیز بین ۹۰ تا ۱۰۷ دستگاه فعال است.

طاهری مهم‌ترین وظیفه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان را ایجاد شبکه یکپارچه حمل و نقل برای تسهیل در رفت و آمد شهروندان و ارتقای سطح خدمات رسانی به آن‌ها دانست و تصریح کرد: حمل و نقل بار و مسافر یکی از شاخصه‌های مهم خدماتی است که عملکرد آن در حوزه‌های درون شهری اهمیت فراوان دارد.

وی در ادامه با اشاره به خدمات سازمان تاکسیرانی، اظهار کرد: چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی تاکسی در شهر کرمان وجود دارد که از این تعداد حدود سه هزار و ۲۰۰ دستگاه تاکسی در خطوط مختلف در حال فعالیت است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه ۲۵۶ هزار نفر از خدمات سازمان تاکسیرانی در شهر کرمان بهره‌مند می‌شوند.

طاهری همچنین با اشاره به مزایای کارت بلیت الکترونیک، گفت: بزرگ‌ترین مزیت همگانی که کارت بلیت الکترونیک دارد، صرفه‌جویی در زمان است.

وی با بیان اینکه دو سوم هزینه‌های حمل و نقل توسط شهرداری و یک سوم توسط شهروندان تامین می‌شود، بر ضرورت استفاده از کارت بلیت الکترونیک توسط شهروندان تاکید کرد و افزود: این اقدام گامی در جهت مدیریت پویای کرایه در سامانه حمل و نقل عمومی، توسعه خدمات شهری و تسهیل در خدمات رسانی محسوب می‌شود.

طاهری از شهروندان خواست در زمینه استفاده از کارت بلیت الکترونیک با شهرداری همکاری کنند.
انتهای پیام/ح

256هزارنفر در کرمان تاکسی سوار می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار