مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: ۳۵ هزار و ۷۹۸ دانش‌آموز سیستانی و بلوچستانی تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که با شروع سال تحصیلی جدید به آن‌ها خدمات ارائه می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سیدمهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان اظهار داشت: علاوه بر ۳۵ هزار و ۷۹۸ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد ۵۰ هزار و ۲۷ دانشجو نیز تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان ادامه داد: در حال حاضر در استان سیستان و بلوچستان ۱۷ هزار و ۹۷۴ کودک دارای حامی اکرام و محسنین و ۲۳ هزار و ۸۰۲ نفر نفر هم حامیان طرح اکرام و محسنین حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال ۱۲۷ میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی برای این استان تعیین شده که با اختصاص این مبلغ ۵ هزار و ۸۹ فرصت شغلی ایجاد می‌شود به طوری که بیشترین سهم با رقم ۱۰۴ میلیارد تومان مربوط به کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان عنوان کرد: سال جاری هزار و ۲۶۳ پروند اشتغال مددجویان و افراد جویای کار مناطق روستایی این استان تشکیل که از این تعداد ۶۷۹ پرونده به کارگروه ملی اشتغال روستایی معرفی شده است.

عبادی با اشاره به اینکه در ۴ ماهه اول امسال ۸۳۶ طرح و فرصت شغلی در استان اجرا شده است تصریح کرد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد رشد داشته است.

وی گفت: ۱۱۵ مورد تسهیلات بانکی و امدادی نیز به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اعطا شده که در مقایسه با عملکرد چهار ماهه سال گذشته ۱۶۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ع

۳۵ هزار دانش‌آموز  تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار