رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرای طرح مبارزه با پدیده اختفا و احتکار کالا در استان بوشهر خبر داد.

طرح مبارزه با پدیده اختفا و احتکار کالا در استان بوشهر اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نصرالله کشاورز صبح شنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح مبارزه با پدیده اختفا و احتکار کالا در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در راستای نظارت مستمر بر بازار به منظور ستاد مبارزه با پدیده اختفا و احتکار کالا تشکیل شده است.

وی با اشاره به آغاز نظارت بر بازار خاطرنشان کرد: از این هفته گشت‌های مستمر با هدف رصد وضعیت کالا‌ها در سطح بازار انجام می‌شود و انبار‌ها در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر بازدید می‌شوند.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: کالا‌های اساسی مشمول این طرح شامل شکر، برنج، روغن، حبوبات، مواد پروتئینی همچون گوشت و مرغ، لاستیک و وسایل ماشین‌های سنگین و دیگر اقدام است.

وی با بیان اینکه در مرکز استان و هر یک از شهرستان‌ها یک تیم تشکیل شده است، ادامه داد: نماینده تعزیرات، نماینده اماکن، نماینده اصناف و نماینده صنعت، معدن و تجارت در این گشت‌ها حضور دارند.

کشاورز به نقش بسیار مهم مردم در کمک به فعالیت‌های این ستاد و جلوگیری از احتکار اشاره کرد و ادامه داد: مردم در صورت مشاهده اختفا و یا گرانفروشی می‌توانند موضوع را با شماره تلفن ۱۲۴ در میان بگذارند.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: مالکان انبار‌ها باید وضعیت موجودی انبار‌های خود را به صورت ماهانه و در صورت نیاز به صورت هفتگی اعلام کنند.

وی گفت: در سایر تخلفات نیز امسال ۲۱ هزار بازرسی انجام شده است که هزار و ۳۰۰ پرونده به میزان سه میلیارد و ۶۷۰ میلون ریال برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

انتهای پیام/م

اجرای طرح مبارزه با پدیده اختفا و احتکار کالا در استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.