دادستان کرمانشاه بر لزوم برخورد اثر بخش و بازدارنده با جرائم شایع در جامعه تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، دادستان کرمانشاه در نشست با رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت : یکی از رسالت‌های مهم دستگاه قضا، برخورد قاطع، به‌هنگام، اثربخش و بازدارنده با جرائم شایع است.

وی برلزوم کنترل نرخ جرم با ابزار‌های قانونی تاکید کرد و گفت: از جمله راهکارهای این مهم تعیین مجازات های بازدارنده در راستای افزایش هزینه‌های ارتکابی جرم است.

وی با بیان اینکه مردم دستگاه قضایی و نیروی انتظامی را متولی اصلی برخورد با رفتارهای مجرمانه می دانند، افزود: در این راستا مطالبه مردم برخورد جدی، قاطع و بدون مماشات است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

صادقی در ادامه سرقت را در صدر جرائم ارتکابی در استان عنوان کرد و افزود: بخش قابل توجهی از جرائمی که در استان اتفاق می افتد، مربوط به سرقت است.

وی با بیان اینکه سرقت در بالا بردن احساس ناامنی درجامعه تاثیر بسزایی دارد، اظهارکرد: حدود نیمی از سرقت‌های واقع شده در استان، سرقت خودرو، قطعات آن و یا وسایل داخل خودرو است.

صادقی خاطرنشان کرد: در دادسرای کرمانشاه شعب تخصصی با قضات مجرب به صورت ویژه برای رسیدگی به پرونده های سرقت اختصاص داده شده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

یکی از رسالت‌های مهم دستگاه قضا، برخورد با جرائم شایع است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.