نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه احساس در این استان برای ساخت این مجموعه بسیار قوی است، اما تحرک چندانی از جانب دستگاه‌های اجرایی برای انجام کار‌های عملیاتی آن مشاهده نمی‌شود.

انتقاد از عدم حمایت دستگاه‌های اجرایی از ساخت باغ موزه دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: در جهت ایجاد یک تحرک حداقلی به منظور ساخت این باغ موزه در مشهد مقدس جلسات متعددی با وزارت مسکن و شهرسازی، وزارت کشور، بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و برخی دستگاه‌های دیگر داشته ایم، اما تاکنون اقدام خاص و عملی در زمینه ساخت آن صورت نگرفته است.

وی گفت: با اینکه شورای اسلامی شهر مشهد در دوره قبلی در بهترین نقطه شهر زمینی با مساحت زیادی را در اختیار دستگاه‌های اجرایی به منظور ساخت این باغ موزه قرار داد، اما چون از جانب استانداری اعتبارات خاصی به منظور فراهم کردن امکانات زیر ساختی آن در نظر گرفته نشد، ساخت این باغ موزه همچنان در وضعیت بلاتکلیف قرار دارد.

نماینده مرم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر فرهنگ دفاع مقدس به فرهنگی عمومی در کشور تبدیل شود، همه تهدید‌ها و نقشه‌های دشمنان نقش برآب می‌شود چرا که همه افتخارات امروز مرهون تلاش و رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت سال تحمیلی است .
 
حجت الاسلام نصرالله پژمانفرگفت: باغ موزه دفاع مقدس یک مسئله ضروری به منظور تبیین آثار فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی هشت سال دفاع مقدس است که در حفظ و افزایش انسجام ملی تاثیر مضاعفی دارد، اما متاسفانه در استان خراسان رضوی با یک عدم حمایت روبرو می‌باشد.

انتهای پیام//م. ن
 

ساخت باغ موزه دفاع مقدس خراسان رضوی در هاله ای از ابهام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.