رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاش با بیان اینکه ۳۰ درصد علائم در محور‌های خاش به سرقت می‌رود، گفت:واژگونی خودرو‌های قاچاق سوخت درصد قابل توجهی از آسفالت این محور‌ها تخریب و سبب مشکلاتی برای رانندگان می‌شود.

۳۰ درصد علائم در محور‌های خاش یا تخریب یا به سرقت می‌رودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمداکبر اربابی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاش اظهار کرد: در محور‌ها با حضور نماینده اداره‌کل و کارشناسان مربوطه نقاط حادثه خیز شناسایی و مستندات برای تصویب و تخصیص اعتبار به مرکز کشور ارسال خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه قاچاق سوخت سبب تخریب محور‌ها می‌شود گفت: به علت واژگونی خودرو‌های قاچاق سوخت درصد قابل توجهی از آسفالت این محور‌ها تخریب و سبب ایجاد مشکلاتی برای رانندگان می‌شود.

اربابی با اشاره به سرقت علائم را در محور‌ها بیان کرد: سالانه حداقل ۳۰ درصد از علائم در محور یا تخریب یا سرقت مواجه می‌شود و نیازمند فرهنگ سازی برای حفظ این ابزار است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱هزار و ۵۰۰ تن قیر جهت تعویض روکش راه‌های روستایی اختصاص داده شده و تاکنون پروژه‌های بیت آباد، محمدآباد، پشت کمال، اکبر آباد و سنگان انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاش یاد آورشد: در ماه‌های پیش رو پروژه تعویض روکش سایر راه‌های روستایی این شهرستان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ع

سرقت ۳۰ درصد علائم در محور‌های خاش 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار