معاون مؤسسه خیریه کوثر مشیز از برگزاری پنجمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مؤسسات خیریه کوثر مشیز با حضور ورزشکارانی از مراکز شبه خانواده چهار استان کشور به میزبانی کرمان خبر داد.

محمدرضا صادقی نژاد، معاون مؤسسه خیریه کوثر مشیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: پنجمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مؤسسه خیریه کوثر مشیز با حضور 246 ورزشکار از چهار استان کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و قزوین به مدت یک هفته در کرمان برگزار می شود.

معاون اداری و مالی مؤسسه خیریه کوثر مشیز، هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین فرزندان مراکز شبه خانواده عنوان کرد و افزود: این جشنواره از 15 تا 22 مرداد جاری در کرمان برگزار می شود.

صادقی نژاد تصریح کرد: امسال 200 نفر از فرزندان مؤسسه خیریه کوثر مشیز به همراه 46 ورزشکار پسر مهمان از خیریه های صنعتی و آشیانه علی در 9 رشته فوتسال پسران، والیبال دختران، شطرنج، تنیس روی میز، دو ومیدانی، دارت، طناب زنی، طناب کشی و هفت سنگ به رقابت خواهند پرداخت.

وی به مراسم اختتامیه و تجلیل از مدال آوران این جشنواره اشاره کرد و یادآور شد: مراسم تجلیل از نفرات برتر و مدال آور این جشنواره ساعت 16 روز 22 مرداد جاری با حضور جمعی از مسئولان استانی و غیر استانی و خیریه ها در سالن دانشکده عرفان برگزار می شود.

صادقی نژاد در بخش دیگری از سخنانش به بیان سایر فعالیت های ورزشی مؤسسه خیریه کوثر مشیز پرداخت و گفت: برگزاری نخستین دوره لیگ والیبال فرزندان دختر مراکز شبه خانواده مؤسسه خیریه کوثر مشیز استان کرمان از دیگر فعالیت های ورزشی این مؤسسه است.

معاون مؤسسه خیریه کوثر مشیز، به تاسیس باشگاه ورزشی کوثر مشیز در رشته های فوتبال، فوتسال، والیبال و ووشو ویژه آقایان و بانوان اشاره کرد و افزود: امسال تیم والیبال دختران نوجوان باشگاه کوثر مشیز در مسابقات قهرمانی دسته اول شرکت کرد که دو بازیکن این باشگاه نیز به تیم ملی دعوت شدند.

وی حضور تیم فوتبال باشگاه کوثر مشیز در مسابقات لیگ برتر فوتبال استان را از دیگر موفقیت های ورزشی این مؤسسه عنوان و تصریح کرد: نگاه ما به ورزش رسیدن به جایگاه قهرمانی و پهلوانی فرزندان مشیز در سطح جهانی است.

انتهای پیام/ب

رقابت 246 ورزشکار مراکز شبه خانواده مؤسسات مشیز در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار