نماینده گروه درمانگران جهادی هدایت گفت: یک اکیپ ۱۸۰ نفری از پزشکان متخصص در بخش نمشیر بانه به صورت داوطلبانه و رایگان، بیماران را ویزیت می‌کنند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حیدر مزروعی شب گذشته در جلسه برنامه‌ریزی گروه درمانگران جهادی هدایت در بانه، گفت: یک گروه ۱۸۰ نفری از پزشکان به مدت دو هفته در بخش نمشیر شهرستان بانه به صورت رایگان به بیماران خدمات پزشکی ارائه می‌کنند.

وی گفت: گروه درمانگران جهادی هدایت منظم‌ترین و مجهزترین گروه پزشکی هستند که به صورت جهادی و بدون هیچ چشم‌داشتی در مناطق محروم کشور خدمت می‌کنند.

وی افزود: گروه درمانگران جهادی هدایت به صورت پایلوت یک فضای غربالگری دارند که با دعوت از آن‌ها در روستا‌ها خدمات پزشکی ارائه می‌دهند.

مزروعی گفت: این گروه پزشکی شامل ۸ متخصص و فوق تخصص در زمینه قلب، زنان و زایمان، چشم‌پزشکی، داندان‌پزشکی، جراحی عمومی، اطفال و تیم شنوایی سنجی و بینایی سنجی است که به مردم محروم روستا‌های بانه خدمات پزشکی ارائه می‌دهند.

وی گفت: برای رضایتمندی مردم از نظام باید خدمات مناسب را به روستا‌ها و مناطق محروم ارائه دهیم.

حیدر مزروعی از مجموعه اداری شهرستان بانه خواست با توجه به آشنایی بیشتر با منطقه، این گروه را در راه انجام خدمات پیش‌رو یاری کنند.

گروه درمانگران جهادی شهید هدایت، از نوزدهم مرداد ماه جاری با استقرار در بخش نمشیر شهرستان بانه به صورت رایگان به مردم روستا‌ها و مناطق مرزی این شهرستان، خدمات پزشکی ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/م

180  پزشک متخصص در بخش نمشیر بانه رایگان بیماران را ویزیت می‌کنند

برچسب ها: بیماری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.