سرپرست معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق سمنان گفت: از آغاز سال جاری تا به حال ، 12 هزار و 700متر شبکه توزیع برق در استان احداث شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رضا علی اصغری سرپرست معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق سمنان با بیان این که از ابتدای سال تاکنون، چهارهزار متر شبکه فشار متوسط هوائی توسعه یافته گفت: دوهزار و ۵۰۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت نیز اصلاح گردیده است.

وی با ابراز این که یک هزار متر شبکه فشار متوسط زمینی دایر شده افزود: عملیات توسعه هفت هزار و ۷۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی در مدت ذکر شده، از دیگر اقدامات به عمل آمده محسوب می‌شود.

علی اصغری تصریح کرد: به منظور خدمات دهی مستمر به مشترکان و پایداری شبکه‌های توزیع برق، هشت هزار و ۶۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی بهسازی شده است.

وی همچنین با اشاره به این که ۳۲ دستگاه پست هوائی از ابتدای سال ۹۷ تا زمان حال احداث و بهره برداری شده خاطرنشان کرد: طرح بهینه سازی ۲۱ ایستگاه هوائی و زمینی توزیع برق در راستای تغذیه برق مشترکان اجرائی شده است.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق سمنان با عنوان این که ۱۳۳ دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر استان نصب گردیده یادآور شد: در زمان قید شده، بهسازی ۲۱۹ سرچراغ نیز به انجام رسیده است.

وی اظهارداشت: به منظور اجرای طرح‌های توسعه و احداث ذکر شده، مبلغ ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف گردیده است.

انتهای پیام / گ

۳۲ دستگاه پست هوائی از ابتدای سال ۹۷ تا زمان حال احداث و بهره برداری شده است

برچسب ها: وزارت نیرو ، قطع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار