مدیر کل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری تهران گفت: برخی قوانین دست و پا گیر را که اجازه نمی‌دهند از تولید حمایت کنیم، باید به حالت تعلیق در آوریم.

محمد چالویی مدیر کل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با برنامه اشتغال جوانان در سال ۹۷ اظهار داشت: در حال حاضر ۳ قوه مجریه، قضاییه و مقننه تسهیلات ویژه‌ای را برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته اند.

وی ادامه داد: کشور در حال حاضر در شرایط جنگ اقتصادی قرار گرفته است و دولت برای رهایی از این وضعیت باید از تولیدکنندگان حمایت کند و همچنین دستگاه‌های اجرایی و ستاد پشتیبانی نیز باید حمایت خود را از تولید کنندگان اعلام کنند.

چالویی گفت: تمام دستگاه‌ها باید در این شرایط به تولید کمک کنند، به گونه‌ای که برخی قوانین دست و پا گیر را که اجازه نمی‌دهند از تولید حمایت کنیم باید به حالت تعلیق در آوریم.

وی افزود: سه قوه اجرایی کشور به این نتیجه رسیده اند که از تولید و تولید کننده حمایت کنند، به صورتی که تولید کننده فقط تولید کند.

مدیر کل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری تهران تصریح کرد:متاسفانه دشمن اشتغال کشور را هدف قرار داده است و باید تمام بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در راستای ایجاد اشتغال حمایت‌های لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: ما هم اکنون در شرایط رکود تورمی قرار گرفته‌ایم. تقاضا برای بازار ایران فراوان است، اما ما با رکود رو به رو هستیم.


بیشتر بخوانید:سرعت عمل بانک‌ها در اشتغالزایی تاثیر بسزایی دارد


چالویی گفت: باید بر اساس شعار امسال از کالای ایرانی حمایت کنیم. نباید تولید کننده مشکل نقدینگی، مشکل ارزی، بیمه و مالیات داشته باشد و تنها دغدغه تولید کننده باید تولید باشد.

وی افزود: برای ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری چاره‌ای جز افزایش تولید نداریم و تاکید دولت نیز بر اشتغالزایی است.

مدیر کل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری تهران تصریح کرد: امیدواریم موضوع جنگ اقتصادی را با موفقیت پشت سر بگذاریم و به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار