مدیر جهاد کشاورزی سرایان از اختصاص ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

اختصاص بیش از ۱۷ میلیارد ریال برای ساخت استخر آب کشاورزی در سرایانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ سلیمانی مدیر جهاد کشاورزی سرایان گفت: طی یک سال گذشته ۲۰ استخر ذخیره آب کشاورزی به حجم ۳۱ هزار متر مکعب در شهرستان سرایان احداث شد.  

وی با اشاره به تسهیلات ارائه شده به متقاضیان افزود: در این راستا از محل صندوق توسعه ملی تسهیلاتی با نرخ سود ۱۴ درصد و با بازپرداخت ۸۴ ماهه به متقاضیان ارائه شده است.

سلیمانی اعتبار اختصاص یافته به این پروژه ها را  ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: از این میزان مبلع ۱۴میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال از محل صندوق توسعه ملی و سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل خودیاری بهره برداران بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی سرایان اضافه کرد: این  اعتبار برای ساخت ۲۰ استخرهای ذخیره آب کشاورزی به ۲۰ نفر بهره بردار پرداخت شده است.

وی  یادآور شد:ذخیره سازی، استفاده بهینه آب در فصل غیر زراعی و افزایش راندمان آبیاری از جمله اهداف طرح احداث ذخیره آب کشاورزی در شهرستان سرایان است.

انتهای پیام/ ط آ

 بیش از ۱۷ میلیارد ریال برای ساخت استخر آب کشاورزی در سرایان اختصاص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.