رئیس شورای شهر خرم‌آباد ازپیشرفت ۶۰ درصدی زیر گذر بهارستان خبر داد وگفت: این طرح تا پایان شهریور ماه تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اردشیر دریکوند،رئیس شورای شهر خرم‌آباد ازپیشرفت ۶۰ درصدی زیر گذر بهارستان خبر داد وگفت: این طرح تا شهریور ماه تکمیل خواهد شد.

 

اردشیر دریکوند گفت: این طرح نیمه تمام باعث ایجاد مشکلات زیادی در منطقه جنوب شهر شده لذا تکمیل این طرح از برنامه‌های اصلی شهرداری بوده چنانکه در یک سال مدیریت مجموعه جدید شهرداری، این طرح بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طبق قولی که پیماکار داده تا شهریور ماه تکمیل خواهد شد.

 

وی در مورد پایانه مسافربری برون استانی این شهر اظهار کرد: ترمینال فعلی شهر که به تازگی تکمیل شده می‌توانست در مکان‌های بهتری احداث شود، اما وقتی مجموعه مدیریت جدید وارد کارزار شد سرمایه زیادی برای این طرح صرف شده بود لذا برای جلوگیری از تلف شدن بیت المال بهترین کار تکمیل آن بود.

 

وی  گفت: بودجه هر منطقه بر اساس وسعت آن تخصیص پیدا می‌کند لذا شهرداری منطقه سه که ۵۷ درصد شهر را شامل می‌شود طبیعتا بودجه بیشتری دریافت خواهد کرد.

 

وی ادامه داد:مهمترین مشکل مجموعه شهرداری تامین اعتبار بوده که این مبلغ باید از مرم کسب شود، اما در شهری که ۴۰ درصد جمعیت آن تحت پوشش نهاد‌های حمایتی هستند تامین اعتبار کاری بس دشوار است.

 

رئیس شورای شهر خرم‌آباد در ادامه اظهار کرد: قرارداد برج‌های دوقلو به صورت یک طرفه در گذشته بسته شده که طبق این قرارداد از مجموع واحد‌ها ۲۵ درصد متعلق به شهرداری و ۷۵ درصد در اختیار سرمایه گذار است که در راستای دفاع از منافع مردم به دنبال اصلاح این قرارداد یک طرفه هستیم.

 

انتهای پیام/ب

 

تکمیل زیر گذر بهارستان در شهریورماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.