معاون اقتصادی رییس جمهور، هماهنگی دولت و بخش خصوصی را عامل توسعه کشور دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رییس جمهور شامگاه یکشنبه در حاشیه برگزاری نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران، شنیدن نظرات بخش خصوصی و فعالان اقتصادی و مباحث زیست محیطی را از جمله آتش سوزی تالاب هورالعظیم را از اهدف خود از سفر به استان خوزستان عنوان کرد.

وی گذر از شرایط فعلی اقتصاد کشور را منوط به همراهی بخش خصوصی و دولت دانست و گفت: در این صورت شاهد توسعه اقتصادی در کشور خواهیم بود.

وی با مثبت ارزیابی کردن شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در خوزستان اذعان داشت: این استان روند رو به رشد را در بحث صادرات کالا به کشور عراق در پیش گرفته است.

نهاوندیان به مشکلات واحدهای تولیدی فعال در خوزستان اشاره و بیان کرد: مشکلات این واحدها در 3 مبحث مالیاتی، تامین اجتماعی و مسائل بانکی خلاصه می شود که در این خصوص تصمیم گیری هایی در مرکز اتخاذ می شود.

معاون اقتصادی ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه خوزستان باید به عنوان پیشگام در توسعه پایدار کشور فعالیت کند اظهار داشت: تسهیل مقررات و تجهیز گمرکات از دیگر خواسته هایی بود که در این سفر مطرح شد.

این مقام مسئول به مساله تالاب هورالعظیم اشاره کرد و افزود: اقدامات انجام شده برای مهار آتش و نقش کشور همسایه در این مورد نیز مورد گفت و گو قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

توسعه کشور با همکاری دولت و خصوصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار