مدیر دفتر پرستاری همدان گفت: جشنواره مسابقات پرستاران کشور به میزبانی این استان از روز 23 تا 27 مردادماه برگزار مي‌شود.

برگزاری جشنواره پرستاران کشور در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاطمه شیرانی، مدیر دفتر پرستاری همدان از میزبانی همدان به  مسابقات ورزشی پرستاران کشوراشاره کرد وافزود: 23 تا 27 مردادماه امسال جشنواره ورزشی پرستاران کشور در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در نهمین دوره المپیاد ورزشی پرستاران کشور تقریباً 600 پرستار به رقابت با هم می‌پردازند، گفت: با توجه به اینکه همدان امسال به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی انتخاب شده در معرفی هرچه بیشتر این شهر تلاش کرده و درخواست میزبانی این مسابقات را دادیم.

مدیر دفتر پرستاری همدان با اشاره به اینکه از طریق نظام پرستاری استان درخواست برگزاری این مسابقات در همدان داده شد، افزود: هماهنگی لازم برای اسکان پرستاران و برگزاری هر چه بهتر مسابقات در سالن‌های ورزشی استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه 4 هزار کادر پرستاری استان میزبان ورزشکاران سراسر کشور در  همدان خواهند بود، بیان کرد: ورزشکاران پرستار در رشته‌های دارت، والیبال، شنا، فوتسال، بسکتبال، آمادگی جسمانی رقابت خواهند کرد.

مدیر دفتر پرستاری همدان با اشاره به اینکه در برگزاری این مسابقات میزبان رئیس نظام پرستاری کشور هستیم، به حضور دکتر حضرتی؛ معاون پرستاری وزارت بهداشت و تیم همراهش نیز اشاره کرد.

انتهای پیام/ب

میزبانی همدان در مسابقات ورزشی پرستاران کشور

برچسب ها: علوم پزشکی ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.