ساعت هوشمند اپل جان یکی از کاربران خود را با متوجه شدن مشکل قلبی او نجات داد.

اپل واچ جان یکی از کاربران خود را نجات داد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خیلی از ما کاربرد ساعت‌های هوشمند را زیر سؤال می‌بریم و ممکن است از استفاده‌های آن بی‌خبر باشیم. Apple Watch در جدیدترین موردی که پیش آمده است جان یک جوان را نجات داده است. تا به حال چندین مورد پیش‌آمده است که Apple Watchها جان بسیاری از افراد را که بیماری قلبی دارند، نجات دهند اما این دفعه ساعت هوشمند اپل با فرستادن نوتیفیکیشن هشدار به کاربر خود، جان جوان 24 ساله استرالیایی را نجات داده است.

یک قلب در حالت عادی 60 مرتبه در دقیقه ضربان دارد اما در ماه مه، مایک لاو، جوان 24 ساله استرالیایی از طریق ساعت هوشمند اپل خود متوجه شد که ضربان قلب او در زمانی که خواب بود به 130 تا 140 بار در دقیقه رسیده است. پس از اینکه Apple Watch به این کاربر بیمار هشدار داده بود که قلب وی مشکلی دارد، مایک به بیمارستان منتقل شد و دکترها به او خبر دادند که در قلب او حفره‌ای وجود دارد که از زمان به دنیا آمدن او در قلب او وجود دارد. بعلاوه، جراح قلب مایک لاو گفته است این حفره در قلب لاو باعث گردش خون وی در ریه‌ها می‌شد و مانع عبور جریان خود از دیگر اعضای بدن او شده بود.

در حالی که، در بسیاری از این موارد از عمل قلب باز برای درمان استفاده می‌شود، دکتر جراح لاو قلب او را فقط از طریق باز کردن یک حفره در سینه او و ربات daVinci 3D جراحی کرد و او را از مرگ حتمی نجات داد.

اپل واچ جان یکی از کاربران خود را نجات داد +عکس

انتهای پیام/

اپل واچ فرشته نجات جوان 24 ساله شد +عکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار