مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کشورمان استعداد‌های بسیاری خوبی را در فوتبال پایه دارد.

انصاری:استعداد های فوتبالی خوبی در فوتبال پایه کشورمان داریممحمد انصاری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: وجود حامی مالی برای هر تیم بسیار خوب است و امیدوارم تیم‌ها نیز از حامیان مالی بتوانند، استفاده لازم را کرده و تصمیمات بهتری را در موضوعات مختلف تیمی بگیرند.

انصاری درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر هجدهم گفت: خداوند را شاکر هستم که توانستیم در ۲ بازی گذشته، حداکثر امتیاز را کسب کنیم. راه زیادی تا پایان هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان باقی مانده و امیدوارم در این مسیر موفق باشیم و روند پیروزی را ادامه دهیم.

مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره جوانگرایی تیم‌های لیگ برتر گفت: برخی از تیم‌ها اعتقاد دارند که می‌توانند از بازیکنان جوان استفاده کنند و برخی از مربیان، اما کمتر به بازیکنان جوان میدان می‌دهند. امیدوارم تمامی مربیان از بازیکنان جوان استفاده کنند، زیرا ما استعداد‌های بسیاری خوبی را در فوتبال پایه کشورمان داریم و در صورتی که مربیان توجه ویژه‌ای را به بازیکنان جوان کنند اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.


بیشتر بخوانید:اهدای جوایز به هواداران سرخابی های پایتخت


برانکو: هنوز هیچ کاری انجام نداده ایم/ هر وقت تصمیم بگیرم بیرانوند بازی می‌کند


انتهای پیام/

اظهارات محمد انصاری در ارتباط با شرایط تیم فوتبال پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار