ملی پوش پرتاب چکش کشورمان گفت: سطح توقعات از دوومیدانی کاران در بازی‌های آسیایی جاکارتا بسیار بالا است.

مقدم: می خواهم در جاکارتا روی سکو بروم/ سطح توقعات از دوومیدانی کاران در اندونزی بسیار بالاسترضا مقدم ملی پوش پرتاب چکش تیم ملی دوومیدانی در گفتگو با  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیتش پیش از حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا بیان کرد: از ۱۲ اردیبهشت ماه با صلاحدید اعضای سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی وارد اردو بلاروس شدم و حدود ۳ ماه در آنجا زیر نظر آندری والنسو تمریناتم را پیگیری کردم. در طول حضورم در آنجا تمریناتم را بدون هیچ گونه مشکلی انجام دادم. البته چند روز پیش هم در مسابقات بین المللی بلاروس که با حضور پرتابگران برخی کشور‌های مطرح اروپایی برگزار شد، شرکت کردم توانستم رکورد ۰۲. ۷۰ متر را بر جای بگذارم.

او ادامه داد: پس از پایان اردوی تمرینی بلاروس طبق مشورتی که با مربی ام انجام دادم، با توجه به نزدیکی آب و هوایی شهر جاکارتا با گرگان قرار شد ادامه تمرینات تا پیش از اعزام به جاکارتا را در شهر خودم پیگیری کنیم.

ملی پوش پرتاب چکش افزود: همه چیز از لحاظ امکانات و سایر موارد رضایت بخش است و امیدوارم در ادامه هم این مسئله ادامه داشته باشد تا با انگیزه کافی عازم بازی‌های آسیایی جاکارتا شوم.

مقدم درباره اینکه چه پرتابگرانی می‌توانند در جاکارتا برایش مشکل ساز شوند، پاسخ داد: شاید در حال حاضر برخی پرتابگران کشور‌های تاجیسکتان، ازبکستان و قطر از لحاظ رکوردی از من جلوتر هستند، اما با این وجود شرایط مسابقه را طوری به وجود میاورم که در روز مسابقه بتوانم بهتر از آن‌ها ظاهر شوم، یکی مدال خوشرنگ را برای کشورم به ارمغان بیاورم.

او در پایان تصریح کرد: امیدوارم ورزشکاران تیم ملی دوومیدانی در روز مسابقات شان بتوانند بهترین نتایج ممکن را برای کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به جاکارتا کسب کنند از این طریق دل مردم کشورم را شاد کنند. ضمن اینکه با توجه به نتایج دوره پیش مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در هندوستان سطح توقعات از ورزشکاران این رشته بالاتر رفته است، اما با این حال طوری عمل می‌کنیم که بتوانیم نسبت به دوره‌های گذشته بازی‌های آسیایی مدال‌های بیشتری را برای این رشته مدال آور کسب کنیم.


بیشتر بخوانید:قطع همکاری فدراسیون دوومیدانی با «یوگنی زاگارولکا»


انتهای پیام/

اظهارات مقدم پیش از حضور در بازی های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار