شهردار تهران با اشاره به مسدودشدن حساب‌های شهرداری به واسطه شکایت سازمان تأمین اجتماعی گفت: تمامی این حساب‌ها امروز باز می‌شود.

حساب‌های مسدود شهرداری امروز باز می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی افشانی شهردار تهران در حاشیه مراسم افتتاح 50 پروژه عمرانی شهرداری منطقه 9، با اشاره به تبعات محدود سازی حساب‌های شهرداری تهران به دلیل شکایت سازمان تأمین اجتماعی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل بدهی‌های شهرداری تمام حساب‌های مسدودی آن امروز باز می‌شود.

شهردار تهران در خصوص میزان بدهی‌های شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی، تصریح کرد: قرار شده است با حضور یک نماینده از طرف شهرداری و یک نماینده از طرف سازمان تأمین اجتماعی، میزان بدهی‌ها بررسی شود و طلب‌های ما هم از ساختمان‌های تأمین اجتماعی محاسبه شود.


بیشتر بخوانید:بدهی ۵۰ هزار میلیاردی شهرداری تهران/ تشکیل کارگروه مشترک با دولت جهت پیگیری مطالبات شهری


افشانی در خصوص میزان بدهی‌های دولت به شهرداری گفت: رقم بدهی‌های دولت به شهرداری همچنان در حال بررسی است، زیرا بخشی از آن‌ها از نگاه شهرداری طلب است و از نگاه دولت طلب نیست و کارشناسان در حال بررسی و کشف میزان دقیق مطالبات هستند و ممکن است چند ماه دیگر طول بکشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری تهران ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار