مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با توجه به وجود گمرک بیله‌سوار در منطقه بهسازی و توسعه محورهای ترانزیتی در این شهرستان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده که در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود .

محبوب حیدری ،مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: با توجه به وجود گمرک بیله‌سوار در منطقه بهسازی و توسعه محورهای ترانزیتی در این شهرستان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده که تلاش می‌کنیم در این زمینه اقدامات موثر و مناسبی را انجام دهیم.

وی از چهارخطه شدن محور ترانزیتی بیله‌سوار به گوگ تپه خبر داد و افزود: این پروژه آماده واگذاری برای اجرا بوده و به زودی با واگذاری آن به پیمانکار عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد که انتظار می‌رود با تسریع در این پروژه شاهد بهره‌برداری آن در زمان تعیین شده باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در مورد پروژه چهارخطه محور ترانزیتی بیله‌سوار-گرمی-سه راهی صحرا تصریح کرد: مطالعه این پروژه در قانون بودجه آمده است و به زودی مطالعات تفصیلی آن آغاز خواهد شد که اجرای این پروژه نیز می‌تواند زمینه‌ساز حل مشکلات در این محور باشد.

انتهای پیام/ع

توسعه محورهای ترانزیتی شهرستان بیله سوار

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.