رئیس شورای شهر همدان گفت: چهار خیابان باقی مانده به میدان امام (ره) تا سال آینده پیاده راه می شوند.

خیابان های منتهی به میدان امام (ره )همدان پیاده راه  می شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس شورای اسلامی شهر همدان، رئیس شورای شهر همدان  در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به تداوم طرح پیاده راه سازی در این شهر افزود: چهار خیابان باقی مانده منتهی به میدان امام (ره) تا سال آینده پیاده راه می شوند.

وی ادامه داد:همچنین طرح آرام سازی بلوارارم همدان نیز تا پایان امسال اجرایی می شود.

وی اجرای طرح پیاده راه سازی را در راستای تحقق اهداف انسان محور برشمرد و ادامه داد:  جراحی شهری با اجرای طرح های عمرانی شاید مشکلاتی را ایجاد کند اما برای آبادانی و توسعه شهر همدان لازم است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان همچنین گفت: تعامل دو سویه با خبرنگاران از سیاست های اصلی اعضای شورای اسلامی همدان است و در دوره پنجم فعالیت این شورا، کمترین چالش را با خبرنگاران داشته ایم.
وی اظهار داشت: خبرنگاران، امین مردم  هستند و باید با ایجاد و حفظ اعتماد درمیان مردم در راستای توسعه و پیشرفت کشور تلاش نمایند.

مولوی اضافه کرد: البته خانه مطبوعات همدان نیز باتوجه به رسالتی که بر عهده دارد، موفق عمل کرده و همکاری خوبی با این حوزه رسانه ای داریم.

وی همراهی خبرنگاران در سفرهای استانی و بازدید از طرح های سایر استان های کشور را حق اصلی رسانه های همدان دانست و گفت: به طور حتم این خواسته خبرنگاران اجرایی می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان حمایت مادی از مطبوعات را کمک به چرخه فعالیت آنها دانست و گفت: مطالبات رسانه ها از شورا و شهرداری باید به موقع پرداخت شود.

وی با گرامیداشت روز خبرنگار و یادآوری مجاهدت و جانفشانی شهید صارمی خاطرنشان کرد: روز خبرنگار بهانه ای برای ارج نهادن به جایگاه والای فعالان عرصه خبر است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در ادامه با اشاره به تبدیل شهر همدان به کارگاه عمرانی گفت: طرح های عمرانی شهرداری نیازمند اطلاع رسانی گسترده است.

مولوی افزود: باوجود اینکه طرح های عمرانی اغلب کلانشهرهای کشور به دلیل نبود بودجه روند کند و حتی نیمه تعطیل دارند اما مدیریت شهری همدان به رغم محدودیت در اعتبارات با پیشرفت مناسب طرح ها را اجرا می کند.

انتهای پیام/ج

طرح آرام سازی بلوارارم همدان نیز تا پایان امسال اجرایی می شود.

 

 

برچسب ها: شورای شهر ، پباده راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.