فرماندار مهریز گفت: خبرنگاران در رسانه‌ها به ویژه در فضای مجازی، منطقی انتقاد کنند.

رستگاری فرماندار مهریز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار گفت: از شرایط سخت حرفه خبرنگاری و کمبود تجهیزات و امکانات مورد نیاز این قشر واقفیم و تلاش می‌کنیم با توجه به شرایط و اختیارات موجود از این قشر حمایت کنیم.

رستگاری با بیان اینکه مسئولین و اصحاب رسانه یک خانواده هستند اظهارداشت: خبرنگاران در رسانه‌ها به ویژه در فضای مجازی سعی کنند به طور منطقی و سازنده انتقاد کنند. باید فضای انتقادی در جهت ارتقاء شهرستان باشد و مسئولین نیز باید تلاش کنند تا با خبرنگاران همکاری‌های لازم را به عمل آورده و درک متقابل داشته باشند.

وی افزود: خبرنگاران روابط عمومی فرمانداری نیستند و تنها به پوشش اخبار این ارگان نپردازند، بلکه پیگیر مطالبات آحاد مردم و نیز انعکاس مشکلات سطح شهرستان باشند.

رستگاری همچنین به اهمیت آموزش خبرنگاران و کیفی سازی حرفه خبرنگاری اشاره کرد و درمورد پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به خبرنگاران قول مساعد داد.

فرماندار مهریز درخصوص اشتغال گفت: برخی از واحد‌های صنعتی و تولیدی از ابتدای آغاز به کار مشکلاتی داشته اند که این موضوع منجر شده است که نتوانند در زمینه اشتغال زایی تاثیر مطلوبی داشته باشند؛ خوشبختانه در زمینه اشتغال روستایی، مهریز جزو رتبه‌های برتر استان بوده است.

وی از بندرخشک و طی شدن مراحل نهایی گمرک، تامین دستگاه سنگ شکن معدن سرب و روی مهدی آباد، شرایط ویژه بیمارستان و احداث چند مرکز بهداشت و درمان در روستا‌ها و بهبود وضعیت مدارس و نیز احداث کارخانه دانش بنیان کاشی و سرامیک با فناوری جدید، خبر داد و اظهار داشت: در هفته دولت، ضمن رونمایی از این طرح ها، توضیحات مفصلی درمورد هر یک از این طرح‌ها ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ ا

مسئولین و اصحاب رسانه یک خانواده هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار