فرماندار لنجان با تاکید بر این‌که پاسخگویی به رسانه‌ها باید در اولویت مدیران قرار بگیرد، گفت: مدیرانی که به خبرنگاران پاسخگو نباشند جایگاهی در شهرستان لنجان ندارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی صفرخانلو فرماندار لنجان امروز در همایش روز گرامیداشت خبرنگاران  این شهرستان با بیان این‌که اگر ما تغذیه خبری مناسبی به مردم ندهیم، جامعه دچار التهاب خواهد شد، اظهار کرد:  دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درصدد هستند تا با خوراک‌های مسموم تبلیغاتی خود مردم جامعه را از واقعیات منحرف کنند و به اهداف شوم خود دست یابند.

وی باذکر این نکته‌که مرز میان انتقاد سازنده و پمپاژ ناامیدی در جامعه همانند یک نوار باریکی است، افزود: خبرنگاران باید در خبرنویسی به اصول و اخلاق پایبند باشند چراکه همان‌قدر که این حرفه می‌تواند مقدس باشد به همان اندازه هم می‌تواند سبب ضلالت شخص شود.

فرماندار لنجان تمام هزینه‌های دشمن را برای دگرگونی فرهنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و با بیان این‌که اهل رسانه در خط مقدم مقابله با دشمنان قرار دارند، تصریح کرد:  اگر خبرنگاران ما با قلم خودشان از یک‌روند معیوبی جلوگیری کنند، همین کار به‌خودی‌خود در جهت اقامه فریضه امر به‌ معروف و نهی از منکر است.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش روز گرامیداشت خبرنگاران در شهرستان لنجان

برچسب ها: فرمانداری ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.