دشمنان ایران ۴۰ سال است که تصورات با طلب علیه ملت ایران داشته، اما همواره شکست خورده و ضعیف شده اند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده‌کل س‍‍پاه عصر امروز در نخستین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مرتضی حسین‌پور شلمانی اظهار داشت: حضور در این مکان مقدس فضیلتی است که نصیب بنده حقیر و تمام حاضران شده است.

جانشین فرمانده‌کل س‍‍پاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید "حسین‌پور شلمانی" را سپهسالاری آسمانی، شخصیتی شبه افسانه‌ای، فرمانده‌ای نابغه و تندیس ایمان دانست وافزود: حضور ما در این مراسم برای تجلیل از مقام این فرمانده شجاع است.

سردار سلامی با بیان اینکه "شهید حسین‌پور" نه تنها برای مردمان ولایتمدار گیلان بلکه برای تمام امت اسلام افتخار است گفت: تربیت چنین فرمانده‌ای نشان از وجود پدر و مادری دارد که با عشق به اهل بیت و قرآن او را تربیت کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران شهید "حسین قمی" را قله‌ای رفیع و سربلند برای تمام کسانی دانست که خواهان دستیابی به فضیلت‌ها هستند و گفت: هر انسانی که زندگی این فرد آسمانی را می‌شنود در مقابلش احساس حقارت می‌کند.

وی به رشادت‌های شهید "حسین‌پور شلمانی" در میادین نبرد اشاره کرد و افزود: این شهید بزرگوار در میدان نبرد و در دمای ۶۰ درجه روزه می‌گرفت.

سردار سلامی شهید "حسین‌پور شلمانی" را نشانه‌ای الهی دانست و گفت:: همه شهیدان نزد خداوند متعال روزی می‌خورند و برای همیشه زنده و جاودان هستند.

وی با بیان اینکه شهیدان به آرزوی خود رسیده و به اهداف خود رسیدند عنوان داشت: پدران، مادران و همسران شهدا آرزو‌های خود را تقدیم خدا کردند و ثواب این کار شاید از شهادت هم بالاتر باشد.

جانشین فرمانده‌کل س‍‍پاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهیدان برای رسیدن به خدا آرزو‌های خدا را کنار می‌گذارند گفت: دنیا برای شهیدان همانند قفسی کوچک است.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه رزمندگان و شهیدان امت اسلامی همواره در راه سربلندی امت اسلام به میدان خطر می‌روند اظهار داشت: دشمنان ما هرچقدر به خطر نزدیک‌تر می‌شوند افسرده‌تر می‌شوند.

وی با اعلام اینکه اگر شهیدان نبودند اقتدار، عظمت و بزرگی ملت ایران به دست نمی‌آمد گفت: شهیدان دلبسته‌ترین و با احساس‌ترین انسان‌های جامعه بودند، اما ایمان آن‌ها به مسیرشان باعث شد تا دلبستگی‌های خود را کنار گذاشته و برای جهاد هجرت کنند.

جانشین فرمانده‌کل س‍‍پاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تولد فرزند "شهید حسین‌پور شلمانی" چند ماه پس از شهادت پدر شهیدش تصریح کرد: این تمام ملت ایران را سربلند کردن و اجازه ندادند نوامیس ما در خطر بوده و از ملت ما یک ملت ضعیف در جهان ترسیم شود.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه در جهان امروز هیچ کشوری به خودی خود امن نمی‌شود ابراز داشت: همه دشمنان ایران اسلامی امروز در تلاش هستند تا از ملت ایران ملتی وابسته و سرخورده بسازند، اما تفکرات کودکانه آن‌ها محقق نمی‌شود.

وی شهیدان را الگوی نسل جوان کشور دانست و بر پیروی از راه آنان تاکید کرد.

 

انتهای پیام/ی

 

جانشین فرمانده‌کل س‍‍پاه در گیلان

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.