کمیته امداد کرمانشاه با یکی از معتبرترین شرکت‌های بیمه‌ای قرار داد همکاری منعقد کرده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خدرویسی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون بیش از ۷۴ هزار خانوار مددجو در استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته اند.

وی گفت : کمیته امداد برای تحت پوشش قرار دادن مددجویان با یکی از معتبرترین شرکت‌های بیمه‌ای قرار داد همکاری منعقد کرده است و خانوار‌های تحت حمایت این نهاد در برابر خطرات و حوادثی همچون آتش سوزی، صاعقه، انفجار، سیل، زلزله، طوفان، آوار و سقوط از ارتفاع بیمه شده اند.

خدرویسی افزود : بیمه حوادث به مددجویان آسیب دیده، غرامت فوت یا نقص عضو و از کارافتادگی و همچنین غرامت وارده به ساختمان‌های مسکونی و اثاثیه منازل مددجویی پرداخت می‌کند.

وی افزود: سقف غرامت پرداختی به ساختمان‌های دچار حادثه در مناطق روستایی ۲۰ میلیون تومان و در مناطق شهری ۳۵ میلیون تومان است و غرامت وارده به اثاثیه منازل مددجویی در روستا‌ها ۱۰ میلیون تومان و در شهر‌ها ۱۵ میلیون تومان خواهد بود.

حسین خدرویسی تاکید کرد: بیمه به خانوار‌های مددجویی که سرپرستشان بر اثر حوادث فوت شده اند تا سقف ۱۵ میلیون تومان غرامت پرداخت خواهد کرد.

وی افزود: غرامت فوت ناشی از حادثه صرفا به وراث تحت حمایت کمیته امداد و غرامت نقص عضو و ازکارافتادگی براثر حوادث به خود شخص حادثه دیده پرداخت می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

بیش از ۷۴ هزار خانوار مددجو در استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته اند

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.