مدیرکل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در قالب این کمپین بطری‌های آب معدنی برای ساکنان ۵۰۲ روستای سیستان و بلوچستان جمع‌آوری می‎شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  صارم رضایی، مدیرکل جمعیت هلال احمر لرستان از راه‌اندازی کمپین نذر آب برای نجات مردم درگیر با خشکسالی در سیستان و بلوچستان در استان خبرداد و گفت: در قالب کمپین نذر آب هر لرستانی یک بطری آب معدنی به هموطنان خود در سیستان و بلوچستان کمک می‌کنند و در قالب این کمپین بطری‌های آب معدنی برای ساکنان ۵۰۲ روستای سیستان و بلوچستان جمع‌آوری می‎شود.

وی با اشاره به مشکلات کم‌آبی اخیری که در استان سیستان و بلوچستان ایجاد شده است، اظهارکرد: کم‌آبی اخیر در این استان مشکل کم‌آبی را برای ساکنان ۵۰۲ روستای سیستان و بلوچستان تشدید کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان به سفر رئیس جمعیت هلال احمر کشور برای بررسی چالش کم‌آبی ساکنان این روستا‌ها اشاره کرد و گفت: به‌دنبال این سفر، طرح کمپین نذر آب به دفاتر جمعیت استانی هلال احمر ابلاغ شد.

صارمی به تشکیل ۹ شعبه و برپایی دو چادر در لرستان برای جمع‌آوری آب معدنی جهت ارسال به روستا‌های سیستان و بلوچستان اشاره و ادامه داد: در قالب کمپین نذر آب «هر لرستانی یک بطری آب معدنی» به هموطنان خود درسیستان و بلوچستان کمک می‌کند این در حالی‌است که تاکنون این طرح با استقبال گسترده مردم لرستان همراه بوده است.

انتهای پیام/د

راه‌اندازی کمپین نذر آب برای نجات از خشکسالی در لرستان

برچسب ها: بحران آب ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
خداخیرتون بده ما مردم باید خودمون به خودمون کمک کنیم لطف کنید برا الیگودرز هم پایگاه جمع آوری بذارید