معاون استاندار سمنان گفت: تلاش‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های علمی و دانشگاهی سبب شده که امروز کشور ما در رقابت علمی با دنیا دستاوردها و توفیقات زیادی داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری سمنان از جهاد به مثابه یک جهد و تلاش هدفمند با بن‌مایه‌های دینی اعتقادی نام برد و گفت: شاخصه مهم جهاد، هوشمندی و شناخت از شرایط موجود است.

وی با بیان اینکه زمینه‌سازی برای مشارکت مردم در حکومت‌داری و ایجاد عدالت اجتماعی از مطالبات مردمی و اهداف انقلاب اسلامی بود افزود: تلاش در جهت ایجاد توسعه متوازن و بهره‌مندی همه مردم از مواهب آن از دیگر اهداف شکل‌گیری انقلاب اسلامی بود که این مهم در سایه توسعه علمی و رشد و پیشرفت کشور محقق می‌شد و شکل‌گیری نهادهای انقلابی همچون جهاد دانشگاهی نیز با هدف کمک به تحقق این آرمان‌ها در سال‌های آغازین انقلاب اتفاق افتاد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با تمجید از پیشرفت‌های علمی در چند دهه گذشته، جهاد دانشگاهی را از نهادهای موفق در این حوزه خواند و گفت: دولت قدردان و سپاسگزار نهادهیی همچون جهاددانشگاهی است که با تلاش و جهاد هم خود را به جنبه‌هایی از علم و دانش روز مسلح کرد و هم سبب شد که کشور در رقابت علمی با دنیا، توفیقات ارزشمندی داشته باشد.

ناجی بر ضرورت حمایت از جهاد دانشگاهی تاکید و خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی استان سمنان از ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های علمی، پژوهشی، رسانه‌ای و آموزشی برخوردار است و دستگاه‌های اجرایی باید از این ظرفیت در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت بهره بگیرند.

انتهای پیام / گ

جهاددانشگاهی استان سمنان از ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های علمی، پژوهشی، رسانه‌ای و آموزشی برخوردار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.