ورزشکار اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا گفت : پله پله رقبا را پشت سرمی گذاریم و امید است رقبا را پشت سر بگذاریم .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فاطمه کرمی یکی از ورزشکاران  لیست ۱۲ نفره بانوان کبدی کار اعزام به رقابت‌های آسیایی است .

وی گفت: رقبای اصلی ما کره جنوبی، تایلند، سریلانکا و هندوستان در درجه اول هستند، ما پله پله رقبا را پشت سرمی گذاریم و امید که با پشت سر گذاردن رقبا برد نهایی در فینال با ما باشد.

وی افزود: اردوی خیلی فشرده ای داشتیم اما همه این دوری از خانواده و قبول فشار و سختی برای کسب بهترین نتیجه بوده تا خستگی از تنمان بیرون رود ما هدف داریم وهیچی جلودار ما نیست و سختی ها را به عشق کسب بهترین مدال تحمل می کنیم.

شهنام نظرپور شیرجه‌رو ملی پوش کرمانشاهی و دارنده نخستین مدال تاریخ شیرجه کشور در مسابقات قهرمانی آسیا یکی از دو شیرجه روی اعزامی ایران در مسابقات 2018 جاکارتا است.

وی گفت : با آغاز اردوهای تدارکاتی تیم ملی شیرجه ایران برای حضور در مسابقات آسیایی 2018جاکارتا از اواسط اسفند سال گذشته دو اردوی تدارکاتی را در کشور آذربایجان و ایتالیا برگزار کردیم که خوشبختانه نتایج خوبی نیز از این اردوها گرفتیم.

وی افزود : تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلوی ایران به عنوان آخرین کاروان ورزشی کشور 31 مرداد عازم جاکارتای اندونزی خواهند شد.

نظر پور گفت : تیم های چین، ژاپن، مالزی و کره جنوبی شانس های اول کسب مدال رشته شیرجه در این مسابقات هستند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تیم های ملی شنا آخرین کاروان ورزشی اعزامی به مسابقات جاکارتای اندونزی است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.