نماینده مردم همدان گفت: آقای ربیعی! این توانی که برای منتفی کردن استیضاح می‌گذارید باید در کار خود می‌گذاشتید.

آقای لاریجانی اجازه ندهید فضای مسموم متوجه مجلس شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر خجسته نماینده مردم همدان در جلسه علنی امروز در موافقت با استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: قرار بر این بود که تیم اقتصادی دولت تعیین تکلیف شود و رئیس جمهور این افراد را تغییر دهد اما این قول عملی نشده است در حالی که دولت با مشاهده ضعف و ناکارآمدی کابینه اقتصادی خود باید آنان را تغییر می‌داد.

وی خطاب به ربیعی گفت: آقای ربیعی شما این روزها توان زیادی برای منتفی کردن این استیضاح گذاشتید و اگر این توان را برای کار خود گذاشته بودید، قطعا وضع شما به اینجا نمی‌رسید.

خجسته با بیان اینکه آقای ربیعی چرا به مجلس بی حرمتی می‌کنید و این جو را در مجلس ایجاد می‌کنید، تصریح کرد: بنده از هیئت رئیسه مجلس می‌خواهم که اجازه ندهد این فضای مسموم متوجه مجلس شود چرا که طبق قانون وزرا باید پاسخگوی نمایندگان باشد.

نماینده مردم همدان با تأکید بر اینکه وعده وعید دادن در این شرایط غلط است و شما در این شرایط باید به سوالات نمایندگان پاسخ دهید، گفت: امروز با اتفاقاتی که در مجلس رخ داد که کاملا مشخص بود این برنامه از قبل تعیین شده بود، حجت بر همه ما تمام شد که باید استیضاح شوید.

وی با بیان اینکه وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار عریض و طویل است، گفت: بازنشستگان در شرایط بسیار سختی هستند اما متأسفانه شما برای مدیریت این وضعیت برنامه‌ای ندارید و توجهی هم به همسان سازی حقوق بازنشستگان نکردید.

خجسته با اشاره به اینکه همچنین کارگران در شرایط بسیار سختی به سر می‌برند و وضعیت آنان متناسب با دلار10 هزار تومانی تعیین تکلیف نشده است، تصریح کرد: تغییر 80 درصدی هیئت مدیره‌های این وزارتخانه و دادن این مشاغل به افرادی خاص و غیرمتخصص چه معنایی دارید و شما باید در این باره توضیح دهید.

نماینده مردم همدان در پایان خاطرنشان کرد: از نمایندگان می‌خواهم که امروز از حیثیت مجلس دفاع کنید تا نگویند این مجلس شورای اسلامی، مجلسی معامله‌گر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار