دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: در ابتدای سال جاری بیش از1604دستگاه کامیون حاوی کالای ترانزیتی و صادراتی از مرز مهران به سوی کشور عراق تردد داشته اند.

تردد  1604 دستگاه کامیون حاوی کالای صادراتی ازمرز مهران به  کشور عراقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاري بیش از 1604 دستگاه کامیون حاوی کالای  صادراتی ازمرز مهران به کشور عراق تردد داشته اند.

   دلخواه افزود:از این تعداد1117 دستگاه کامیون در مزر مهران تخلیه شده است و تعداد 52دستگاه کامیون به کشور عراق ترانزیت شده است.

وی عمده ترین اقلام صادراتی (سایر گمرکات) در  سال جاری از مرز مهران به عراق را مصالح ساختمانی، محصولات فلزی، کشاورزی، پلاستیکی، خوردو، قطعات خودرو، مواد پتروشیمی اعلام کرد و افزود: بیشترین میزان کالای صادراتی استان ایلام به عراق نیز سیمان و محصولات کشاورزی است.

دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام ادامه داد: مرز بین الملی مهران یکی از نزدیک ترین و امن ترین مرزهای زمینی کشور برای تردد مسافران وصادارات کالا در کشور است .

 

انتهای پیام/با

 

صادرات کالا  از پایانه مرزی مهران به کشور عراق

 

برچسب ها: حمل ونقل ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.