صادق درودگر و علی دایی، سرمربی تیم سایپا تهران در ساختمان سازمان لیگ، دقایقی به گفت و گو و خوش و بش پرداختند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در نشست خبری امروز ( چهارشنبه ) سازمان لیگ که برای دیدار سایپا تهران و ذوب آهن برگزار شد، امید نمازی، سرمربی تیم اصفهانی به خاطر تغییر در برنامه سفر تیمش به تهران، این نشست لغو شد و تنها علی دایی پاسخگوی اصحاب رسانه بود.

اما نکته جالب، به دیدار صادق درودگر ( مدیرعامل تراکتورسازی تبریز )  و علی دایی ( سرمربی تیم سایپا تهران ) بازمی گردد که این 2 در آسانسور با یکدیگر به به گفت و گو و خوش و بش پرداختند.

جلسه کمیته تعیین وضعیت بازیکنان درباره شکایت باشگاه تراکتورسازی از مهدی ترابی و باشگاه سایپا روز گذشته برگزار شد و قرار است رای پرونده مهدی ترابی به زودی صادر شد. 

گفته می شود کمیته تعیین وضعیت به طرفین دعوا اعلام کرده است که با یکدیگر توافق کنند و گرنه این کمیته رای نهایی را صادر می کند. بر همین اساس، برخی رسانه ها از جلسه درودگر و دایی برای حل مشکلات مهدی ترابی خبر داده بودند که مدیرعامل تراکتورسازی تبریز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در این باره بیان کرد: جلسه ای با علی دایی نداشتم و فقط همدیگر را ملاقات کردیم و به خوش و بش پرداختیم. علی دایی در نخستین دوره دانشگاهی که بازی می کرد، برابر بود با آخرین دوره بازی کردن من و به همین دلیل یاد گذشته را زنده کردیم و عکس یادگاری گرفتیم. جلسه کاری نبود و درباره ایام قدیم گفت و گو کردیم.


بیشتر بخوانید: دوئل پرهیجان باشگاه تراکتورسازی و ترابی


انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل تراکتورسازی درباره جلسه با علی دایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار