در همایش معاونین عمرانی استانداری‌های سراسر کشور به میزبانی کرمانشاه معاون حقوقی، پیشگیری و پژوهش دیوان عدالت اداری به تشکیل بیش از 12 هزار پرونده در اعتراض به رای کمیسیون ماده 100 در دیوان عدالت اداری کشور اشاره کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه موحد معاون حقوقی، پیشگیری و پژوهش دیوان عدالت اداری به تشکیل بیش از 12 هزار پرونده در اعتراض به رای کمیسیون ماده 100 در دیوان عدالت اداری کشور اشاره کرد که  تنها طی دو سه سال گذشته این حجم پرونده تشکیل شده است .

وی گفت : عمق فاجعه جایی است که این میزان پرونده تنها یک ششم پرونده‌های تشکیل شده در کمیسیون ماده 100 در سراسر کشور است و این یعنی حداقل سالانه 60 هزار پرونده در کمیسیون ماده 100 تشکیل می‌شود.

وی افزود: با توجه به این مشکلات از طریق وزارت کشور و مجلس به دنبال این هستیم که کمیسیون ماده 100 کلا جمع شود و قانون شهرداری‌ها بگونه‌ای اصلاح شود که افراد بدانند در صورت هرگونه تخلف ملک آنها تخریب می‌شود.

موحد با بیان اینکه برخورد با تخلف از پیشگیری آن سخت‌تر است، گفت:  218 هزار پرونده قلع بنا در کمیسیون ماده 100 احکامشان قطعی شده اما قابل اجرا نیست، چرا که برخورد با تخلف سختی‌های خاص خود را دارد و باید به سمتی برویم که اجازه شروع تخلف را ندهیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تشکیل بیش از 12 هزار پرونده در اعتراض به رای کمیسیون ماده 100 در دیوان عدالت اداری کشور

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.