ابراز تمایل باشگاه لالیگایی هوئسکا به جذب ستاره ایرانی اوسترشوند، با استقبال نشریه معتبر «آاس» اسپانیا مواجه شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در پی اعلام توافق باشگاه تازه لالیگایی شده هوئسکا با اوسترشوند برای جذب سامان قدوس ،نشریه «آاس» اسپانیا به استقبال این خبر رفت و به معرفی قدوس پرداخت.

آاس نوشت؛ این مهاجم از لیگ سوئد و از تیم اوسترشوند می آید. او سه بازی در مسابقات جام جهانی تحت هدایت کی روش بازی کرد و خط حمله تیم لئو فرانکو را تکمیل خواهد کرد.
به نظر می رسد سامان قدوس برای تکمیل خط حمله هوئسکا در اولین حضورش در لیگ دسته اول انتخاب شده است. این باشگاه این بازیکن ایرانی را دوست دارد و علاقمند به جذب این بازیکن 24 ساله است که در دور اول لیگ سوئد تاثیرگذار نشان داده و در 14 بازی 8 گل به ثمر رسانده است.

مهاجم نوکی که تحرک و شوت های خوبی دارد و فوتبالیست هجومی است که مدیر ورزشی به دنبال او است. این مهاجم 24 ساله تا سال 2020 با اوسترشوند قرارداد دارد، تیمی که در سال 2017 جام حذفی سوئد را به دست آورد و قدوس هفت گل در هفت بازی،به ثمر رساند.

این فوتبالیست در مالمو متولد شده ، از آنجا که دارای ملیت سوئدی و ایرانی است، جایگاه بازیکن خارجی را اشغال نمی کند. در واقع این بازیکن متولد مالمو با پیراهن دو تیم بازی کرده است، گرچه او زمانی که تیم ملی خود را برگزید، ایران را انتخاب کرد و با این کشور خاورمیانه ای، در جام جهانی روسیه تحت هدایت کی روش بازی کرد.

قدوس همیشه در سوئد بازی کرده است، اول در لیمهامن (2010-2012) بعد از آن در ترلبورگ (2012-2013)، سیرینسکا (2013-2016) و در اوسترشوند (2016-2018)، در مجموع 212 بازی انجام داده است و 67 بار گلزنی کرده است ، این مهاجم همچنین رقابت های اروپایی، به ویژه لیگ اروپا، 13 بازی انجام داده و پنج گل زده است.


بیشتر بخوانید: اوسترشوند انتقال قدوس به «امیان» فرانسه را تکذیب کرد



انتهای پیام/

تمجید آ اس از سامان قدوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
منچسترسیتی میخواد باهاش قرارداد ببنده بعد به یک تیم نااشنا میپیونده
آخرین اخبار