مدیر عامل سازمان تاکسیرانی از پلمپ دفتر تاکسی اینترنتی اسنپ برای دومین بار خبر داد.

سلیمانی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: با دستور مراجع ذیصلاح مبنی بر جلوگیری از فعالیت شرکت‌های تاکسی آنلاین فاقد مجوز در راستای وظایف ذاتی سازمان تاکسیرانی، شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ توسط پلیس نظارت بر اماکن و بخاطر عدم توجه به هشدار‌های قبلی، برای دومین بار پلمب و از ادامه فعالیتش جلوگیری بعمل آمد.

وی گفت : ضوابط نحوه فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در سطح شهر کرمانشاه تدوین شده وتاکسی‌های اینترنتی جزئی از شبکه تاکسیرانی محسوب شده که البته لازم است در قالب ضوابط و مقررات تعریف شده اقدام به ارائه خدمات نمایند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به اینکه مجوز فعالیت تاکسی‌های اینترنتی به‌صورت کشوری است اظهار داشت: تاکسی‌های اینترنتی به همراه سایر تاکسی‌های موجود در سطح شهر می‌تواند زمینه را برای استفاده بیشتر شهروندان از وسایل نقلیه عمومی فراهم نمایند.

وی تاکید کرد: فعالیت تاکسی‌های اینترنتی درسطح شهر کرمانشاه مطابق با ضوابط و مقررات سایر تاکسی‌ها فعال زیر نظر سازمان های تاکسیرانی می باشد .

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه با هشدار به دیگر شرکت‌های تاکسی اینترنتی تصریح کرد: از آنجاییکه شهرداری متولی حمل ونقل عمومی درون شهری است لذا فقط شرکت‌های که دارای مجوز قانونی از سوی سازمان تاکسیرانی دارا هستند می‌توانند فعالیت نمایند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

ضوابط نحوه فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در سطح شهر کرمانشاه تدوین شده است

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، پلمب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.