طرح نظارت بر خدمات ۳۸۰ واحد شالیکوبی تا ۱۰ آبان ماه در گیلان اجرا می‌شود.

اجرای طرح نظارت بر واحد‌های شالیکوبی گیلانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: طرح نظارتی ویژه واحد‌های شالیکوبی این استان با هماهنگی این سازمان و جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی گیلان آغاز شده است و تا ۱۰ آبان ماه ادامه دارد.

وی افزود: نرخ امسال خدمات شالیکوبی بابت خشک کردن و تبدیل هر کیلوگرم شلتوک به برنج سفید مبلغ ۲ هزار و ۷۵۰ ریال (نقدی) مصوب شده است و کشاورزان می‌توانند در صورت تمایل برای تبدیل هر ۱۰۰ کیلوگرم شلتوک به برنج سفید ۳ کیلو و ۱۰۰ گرم برنج پرداخت کنند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه نرخ آن به ۳۸۰ واحد شالیکوبی استان ارائه شده که رعایت آن برای تمامی واحد‌ها لازم است، خاطرنشان کرد: تمامی واحد‌های صنفی شالیکوبی به رعایت نرخ‌های مصوب و نصب بنر‌های مشخص با درج قیمت‌های مصوب بر روی آن و در معرض دید مشتریان ملزم و موظف هستند.

دلق پوش همچنین صدور فاکتور‌های ۲ برگی در قبال ارائه خدمات به مشتریان و ارائه نسخه دوم به بازرسان در مواقع مورد نیاز را امری ضروری اعلام و تصریح کرد: تمامی کشاورزان گیلانی و مصرف کنندگان در صورت مشاهده هر گونه تخلف و دریافت مبالغی مغایر با نرخ نامه مصوب توسط کارخانه‌های شالیکوبی استان، موضوع را از طریق سامانه ستاد خبری ۱۲۴ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ع

آغاز نظارت بر خدمات شالیکوبی در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.