نائب رییس انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی گفت: ششمین همایش برندینگ ۲۴ مرداد در برج ساپکوی مشهد با هدف ایجاد رقابت، محک زدن تولیدات ملی، ارائه آموزش یافته‌های ملی و بین المللی و ... با حضور برند‌های ملی توسط انجمن صنایع مدیران خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ اثنی عشری نائب رییس انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی گفت: در حال حاضر شرایط اقتصادی، سیاسی، پولی، بانکی و مالی برای اقشار مختلف مردم کاهش درآمد را به همراه داشته و معیشت مردم با بی ثباتی مواجه است.

وی افزود: در همایش برندینگ به دنبال ایجاد رقابت بین واحد‌های برند تولیدی هستیم تا در بحث اشتغالزایی و تولید ملی گامی برداشته باشیم.

وی با اشاره به 6 سال برگزاری همایش برندینگ در مشهد ادامه داد: در این مراسم برند‌ها براساس ارزیابی‌های دقیق علمی، دوام کالا، رضایت مشتری و... انتخاب می‌شوند.

نائب رییس انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی گفت: در این بازار پرآشوب اقتصادی، برندی می‌تواند از دیگر برند‌ها جدا باشد و مورد توجه مصرف کننده قرار بگیرد که با ویژگی‌های برتری از سایر برند‌ها متمایز باشد، زیرا برند مطرح، کیفیت دارد و رضایت مردم را به همراه دارد.


وی با بیان اینکه در همایش برندینگ، آموزش‌های لازم به صاحبان برند داده می‌شود، افزود: چراکه یک کار اصولی و ارزشمند می‌تواند ارزش آفرینی کند.

ششمین همایش برندینگ 24 مرداد در برج ساپکوی مشهد با هدف ایجاد رقابت، محک زدن تولیدات ملی، ارائه آموزش یافته‌های ملی و بین المللی و ... با حضور برند‌های ملی توسط انجمن صنایع مدیران خراسان رضوی برگزار می‌شود.

باتوجه به سقف 600 امتیاز ملاک ارزشیابی برندها؛ تاکنون 19 واحد امتیاز بالای 300 و 2 واحد نیز هم موفق به کسب امتیاز 400 شده اند.

انتهای پیام// ف. ح


برگزاری همایش برندینگ در مشهد

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.