فرمانده انتظامی خوزستان گفت:۲ انبار دپوی برنج قاچاق و یک خودروی کانتینردار حامل کالای قاچاق شناسایی و در بازرسی از آن‌ها ۱۴ تن برنج و تعداد زیادی پارچه قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و با اشراف بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی خوزستان 5 دستگاه خودرو و 3 انبار کالای قاچاق را شناسایی شد.

وی افزود: ماموران پلیس خرمشهر 2 انبار دپوی برنج قاچاق و یک دستگاه خودروی کانتینردار حامل کالای قاچاق را شناسایی و در بازرسی از آن ها مقدار 14 تن برنج و تعداد زیادی پارچه قاچاق کشف و ضبط کردند.

سردار عباس زاده بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با انجام تحقیقات تخصصی یک انبار دپو کالای قاچاق را در اهواز شناسایی و در بازرسی از آن 60 هزار و 492 قلم انواع لوازم جانبی تلفن همراه کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان عنوان کرد: ماموران ایست و بازرسی پل زال شهرستان اندیمشک با تشدید کنترل خودروهای عبوری 4 دستگاه کامیون حامل تعداد زیادی تلفن همراه، باند، بلندگو و وسایل ارتباطی فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف و ضبط شد.

وی در پایان با اشاره به ارزش این کالاهای قاچاق گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را 90 میلیارد و 209 میلیون ریال برآورد کردند که 7 قاچاقچی نیز دراین زمینه دستگیر شدند.

انتهای پیام/م

کالاهای قاچاق به مقصد نرسیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.