مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با ۳۳۰۰ عنوان کتاب آماده استقبال از علاقمندان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ناصر عارف ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت با هدف ترویج فرهنگ ناب هشت سال حماسه و ایثار فرزندان ایران اسلامی امروز افتتاح و آماده ارائه خدمات به مردم شهیدپرور و ولایی همدان است.

کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در همدان افتتاح شد

وی افزود: این کتابخانه که دارای بیش از سه هزار و 300 عنوان کتاب با موضوعات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای والامقام است همه روزه آماده ارائه خدمات به صورت رایگان است.

کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در همدان افتتاح شد

وی یادآور شد: علاقه‌مندان به استفاده از کتاب‌های این مجموعه تخصصی می‌توانند با حضور در این کتابخانه به نشانی خیابان میرزاده عشقی ساختمان اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و با عضویت در کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند.

کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در همدان افتتاح شد

مدیر کل صداو سیمای مرکز همدان نیز از تهیه 60عنوان کتاب دفاع مقدس در قالب نمایش رادیویی خبرداد و گفت: این نمایش ها زندگی شهدا و فرماندهان دفاع مقدس است.

کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در همدان افتتاح شد+ فیلم

در کشور 25 کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت با بیش از 10 هزار کتاب با موضوع انقلاب اسلامی دفاع مقدس و شهدای والا مقام همه روزه آماده ارائه خدمات به صورت رایگان است.

انتهای پیام/ص.ف

افتتاح کتابخانه  تخصصی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.