محمد اخلاقی گفت: از جمعیت ۷۰۲ هزارنفری استان تعداد ۴۸۶ هزار نفر بیمه‌شده و تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند که درواقع ۱۶۱ هزار نفر بیمه‌شده اصلی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد اخلاقی مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بیمه‌ای کارگران معادن طزره دامغان گفت: سازمان تامین اجتماعی ۱۷۸ میلیارد تومان از شرکت‌ها و کارخانه‌ها در بحث پرداخت حق بیمه طلب دارد و  پرداخت بدهی سازمان‌ها و نهادهای مختلف می‌تواند به ارائه خدمات بهتر به افراد تحت پوشش این سازمان منجر شود لذا انتظار می‌رود این شرایط در استان سمنان تسهیل شود.

وی در ادامه افزود: ۶۹ درصد جمعیت استان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند و با توجه به جمعیت ۷۰۲ هزارنفری استان، از این تعداد ۴۸۶ هزار نفر بیمه‌شده و تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند که درواقع ۱۶۱ هزار نفر بیمه‌شده اصلی هستند.

اخلاقی بابیان اینکه در کل کشور ۴۲ میلیون نفر بیمه‌شده تأمین اجتماعی هستند که از این تعداد ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر بیمه‌شده اصلی را تشکیل می‌دهد، تصریح کرد: همکاری نمایندگان مجلس بر اجرای مصوبات بودجه برای سازمان تأمین اجتماعی می‌تواند ارائه خدمات را به این تعداد از جامعه افزون‌تر کند.

انتهای پیام / گ

تأمین اجتماعی استان سمنان۱۷۸ میلیارد تومان طلب دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.