مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از آعاز به کار طرح تولید پوشاک ملی در روستاها و اشتغال بیش از ۱۵۰۰ نفر خبر داد.

علی نظری، مدیرکل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه در این طرح ملی بیش از ۶۰ میلیارد تومان سرمایه اختصاص خواهد یافت اظهار داشت: ۹۰ درصد این سرمایه  در گردش به صورت تسهیلات بانکی و ۱۰ درصد آورده متقاضیان روستایی خواهد بود.

وی ایجاد فروشگاه های زنجیره ای و تامین مواد اولیه تولید را از مزیت های قابل توجه این طرح عنوان کرد و افزود: با ایجاد برند سازی محصولات و بازار فروش گسترده در تمامی شهرستان ها و استان های همجوار شاهد تحول گسترده ای در تولید پوشاک ملی استان اردبیل خواهیم بود.

نظری از احداث و راه اندازی بیش از ۱۰ ناحیه صنعتی در شهرستان های استان نیز خبر داد و تصریح کرد: ایجاد شهرک صنعتی صنفی و شهرک علم و الکترونیک نیز در دستور کار قرار گرفته است‌.

وی وضعیت کنونی فعالیت واحد های صنعتی استان اردبیل را قابل قبول ارزیابی کرد و ادامه داد: از مجموع ۲۲ شهرک صنعتی استان ۸۰ درصد واحدها فعال هستند و در حال حاضر از تولید و اشتغال پایدار مطلوبی بر خوردار می باشند.

انتهای پیام/ح

فعالیت 80 درصد واحدهای صنعتی در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.