جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، از افزایش ۳۳ درصدی کشفیات سرقت ۴ ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در مراسم تجلیل از خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با اشاره به شعار سال حمایت از کالای ایرانی و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با قاچاق کالا در راستای افزایش تولید ملی، گفت: یکی از راهبرد‌های نیروی انتظامی در این حوزه مقابله با قاچاق کالا و ارز می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید اشراف اطلاعاتی خود را در مقابله با جرائم، تهدیداات و آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از بروز بحران‌های اجتماعی افزایش دهیم، افزود: پلیس با اولویت بندی جرائم و اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای به دنبال افزایش رضایت مندی مردم است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، از افزایش ۳۳ درصدی کشفیات سرقت  ۴ ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: در حوزه جرائم خشن که تاثیر به سزایی در حوزه امنیت عمومی در جامعه دارد شاهد کاهش چشمگیر آن طی سال جاری در استان بوده ایم.

سرهنگ مفخمی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در استان، به فعالیت ۶۰ دوربین پایش تصویری در سطح استان در دو حوزه درون و برونشهری در راستای پیشگیری و کاهش جرائم و برخورد با تخلفات خبر داد.

وی به اجرای طرح پلیس همراه و تجمیع خطوط ۱۱۰ در استان مازندران به عنوان پایلوت کشوری از رشد ۵۶ درصدی عملیات‌های پلیسی و افزایش رضایتمندی شهروندان از عملکرد پلیس خبر داد .

وی افزود: افزایش سرعت انتقال اخبار، کنترل، نظارت و حضور به موقع و موثر  پلیس در صحنه از مزایای طرح پلیس همراه به شمار می‌رود.
انتهای پیام/آ


افزایش دستگیری سارقان در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.