فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری ۳۵ سارق و توقیف ۶۱ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

دستگیری ۳۵ سارق حرفه ای  و توقیف ۶۱ دستگاه وسیله نقلیه متخلفسرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت:ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری ۳۵ سارق حرفه‌ای در نیمه اول مردادماه سال جاری شدند که آمار‌ها بیانگر کاهش ۱۹ درصدی وقوع سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل می‌باشد.

وی با اشاره به کشف ۳۱ فقره سرقت تصریح کرد: در نیمه اول مرداد ماه سال جاری ۶ فقره سرقت از منزل توسط پلیس شهرستان کشف شده که در این زمینه ۹ سارق نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ سعادتی ضمن اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرافیت اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی در چندین عملیات مختلف بیش از ۲ تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را در نیمه اول مرداد ماه کشف کردند که آمار‌ها بیانگر افزایش ۱۵۵ درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با بیان اینکه در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک طرح‌های مختلفی اجرا شده است، افزود: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون شکنان تعداد ۴۰ دستگاه خودرو و ۲۱ دستگاه موتور سیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان در ایرانشهر 

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.