بهره مندی بیش از ۱۱ هزار نفر از خدمات مراکز مشاوره

مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند گفت: در سال گذشته یش از ۱۱ هزار نفر از خدمات مراکز مشاوره شدند.

شرفی مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ گفت : بهزیستی فعالیت های متعدد و گسترده ای را در راستای فعالیت های اجتماعی انجام می دهد و بطور خاص با بدنه اجتماع در ارتباط است .
 
وی با اشاره به اینکه: رویکرد ما در بهزیستی رویکرد تخصصی و پیشگیرانه و توانمند سازی جامعه هدف است افزود: خدمات بهزیستی بصورت مقطعی و موقت است خاطرنشان کرد : هدف ما این است به خانواده های نیازمند که دچار مشکلات مالی و اقتصادی شدند کمک کنیم تا جایگاه خود را حفظ کنند .
 
شرفی با بیان اینکه ۱۰ درصد توانمندسازی سالیانه در دستور کار است تصریح کرد: در سال گذشته توانستیم ۴۴ درصد توانمندسازی را داشته باشیم که در طول تاریخ بهزبستی استان خراسان جنوبی بی سابقه است .
 
 مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند به ارائه خدمات بهزیستی در زمینه مشاوره روانشناختی، مشاوره ژنتیک، کارگاه های آموزشی پیش از ازدواج و خانواده اشاره کرد و گفت : در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار نفر از خدمات مراکز مشاوره بهره مند شدند .
 
وی ادامه داد در زمینه پیش از ازدواج بیش از ۹۰۰ نفر و آموزش زندگی خانواده بیش از هزار نفر آموزش های لازم را فرا گرفته اند .
 
شرفی در خصوص مشاوره ژنتیک اظهار کرد: در زمینه مشاوره ژنتیک پیش از ازدواج و مشاوره قبل و حین بارداری بیش از ۵هزار نفر از خدمات مراکز استفاده نموده اند .
 
انتهای پیام/ ط آ

آموزش بیش از 900 نفر در زمینه پیش از ازدواج دربهزیستی

برچسب ها: بهزیستی ، معلولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.